Favourite Blogger

Leka Sampai Tertinggal Exam Paper....

Assalamualaikum.....
Salam to all bloggers !! Have a Nice Days... (。◕‿◕。) 



Malam tu...aku overnight dgn Aena..kitorg p jalan2 kt KL,,
konon nk p tgk midnight kt Brem Mall..
last2 cancel,,,xjadi sbb xde citer best,,,
so..kitorg pn pusing2 KL smentara nak tggu En.Amin sayang smpai KL,,
die otw dari Ipoh..dtg KL sbb ade keje..

sampai je Amin kt KL,,Aena hantar aku kt die..
nak gerak p Shah Alam sbb dah letih sgt..mmg kene tido..ngntok gilerr kot..
hmmm..kitorg smpai dpn umah sewa,,
xmasuk pn,,,tido kt luar jek...sbb dh smpai dpn umah pn dlm kul 4.30,,
aku pe lagi,,,trunkn seat,,letak kpale,,trus lena..
mmg xsedar ape,,nyamuk pns sume dah xrase...
huhu

esok nye dlm tgh hari cam tu aku terjaga..
dgn happy nye aku bgn..cari kunci konon2 nak masuk umah..
nak mandi..tkr baju,..otw nak g depan pagar,,
ttibe aku teringat...

alamak!! arini ari ape ek??
puas mengingat..betul ke x nih,,,
last2 nak kepastian aku p tny my BF...
abg!! arini ari ape ek??
hmm die kate : slase lah yang,,nape jek ??



YA ALLAH!! arini ade paper lah...arini last paper..
cane ni asal xingt kn aku..ade paper ari selase..
gelabah giler aku time tuh...wei!! giler serabut...caner nih...
serabut sbb paper tu jp lagi,,kul 2...
satu ape pn aku x tgk,,,
jam dh kul 12.30..mmg xsempat nk cover,,,
giler mane sempat nk cover 9 chapter dlm mase sejam stgh...
haih!! mmg jadik satu masalah...

ttbe ntah macam mane akak aku pn ade sekali..
aku pn xtaw dari celah mane die dtg...
aaaarrggh!! lantak la malas nak pk..skrg ni yg penting exam...
mase depan aku tuh...xkan nak repeat plak...
haih!! aku mule la..merunsingkan org laen...
teringat plak..klu x silap aku paper tu dah tkr timing,,ari slalse 9 pagi..
lagi la aku xsenang dduk..mcm org giler..

dah xtaw nak kate per...aku p umah tirah..mtk kepastian..
sampai dpn umah,,cm bese la,,sempat lagi bagi salam...
hohoho...hmm..

" tirah,,exam paper kul 2 petang ni kan??

tirah plak bwat muke pelik..mcm x suke pn ade..
mcm marah pn ade...
aku time tu mmg dah gelisah...

" zie..pe la ko nih..exam kul 9 pg td,,ko g mane??
asal xde kt hall..hmm..xpe lah,,ko kan teror..sem depan amik la balik.."

ape lagi...nk menangis pn ade...nak marah sume org pn ade,,,
rase nak mengamuk...sume la ade..

ape yg aku ingat time tuh...
" alamak!! ape aku nak jawab ngn ayah ni..klu die tny knape fail..??
xkn nak ckp terlupe lak,,xkn nak btaw aku overnight plak?
giler nak kene pancung,,haih!! "

haih!! ttibe..........

teet!! teet!! teet!! teet!! [handset bunyi]

aku tgk hndset..jam bru pkul 4 petang...
lorrrrhhhh....MIMPI rupenye!!

trus mengucap...selawat byk kali...
seb baek bukan btul2...mimpi jek...giler menggigil aku...
cheh!!

Moral of da Story : Don't go out before the exam finish !!

3 comments:

  1. oh..ingtkan betul2 la td..suspen tol.. hehehe

    ReplyDelete
  2. menarik2.. dah nak caye dh kene repeat.. haha :p

    ReplyDelete
  3. hehehehe,,,tu la mcm real jek,,seb baek mimpi,,,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..Usiaku..

Daisypath Anniversary tickers