Favourite Blogger

Mula dah aku merapu..!!!

Assalamualaikum.....
Salam to all bloggers !! Have a Nice Days... (。◕‿◕。) 


hmmm...bila cuti sem start je...manusia paling happy adelah golongan student...
time paling heaven skali bg dorg2 sume...hilang tension..xeprlu nk kerah otak..
tido lewat malam sbb nak ngadap buku...mmg heaven lah...
aku plak bile start cuti jek...hmm..pe lagi...tgk movie korea lah...
tgk puas2...nak kate minat giler tu xde lah...tp sk gak la tgk citer die...tp klu tny
sape yg berlakon mmg lemah la...terus trg aku ckp..I dun Know ok..!! fullstop!!
ehehe...hero die hensem la..xsume..(en.boifren jg marah ok!! anda tetap di hati sy)

hmmm...nk plak bile time2 camnie...si bf pn xbgn lagi...dlm alam mimpi agknye skrg nih...
nk msg pn...xbleh la kn..klu die rep..bertuah la aku...hehehe...
hmm...pe lagi..aku p dapor siap bancuh Neslo panas..giler feveret aku nih...
pas2 duk dpn laptop,,,ngdap korea kt maaduu.com...internert jgn ckp la...24 hours..
mak aku klu sehari xbeleter xsah..bkn ape...marah sbb duk tgk korea jek...
nanti muke pn mcm org korea katanye...hahah..
aku pk..bgus jgk tuh!! cantik la sikit anak en yusof n pn mariam..kan3...
(da stat merapu da aku nih!!)

mmg niat nak tgk movie je skrg ni...tp sblm tuh wajib bkk fesbuk dl papehal pn...
hmm..ade bebrape event la plak...aku pn usha la...
seee...kawan2 aku dah nak kawin rupenye...xbhenti2 dr ari2 lg..
bleh kate tahun nih tahun kawan2 aku kawin...aku....bile lg????
study xabis lg duk pk pasai kawin plak dahh...gatai no....amboiii!!.
tp klu nak berangan sekali sekala xsalah kan....




saje aku upload gmbr2 kawan aku kawin...klu bleh aku nak upload satu album lah...
kang xmuat plak...suke aku tgk dorg2 nih...last2 kawin jgk...alhmdulillah..
tahniah korang...aku tmpang happy....semoga berkekalan...selamat menempuh alam rumahtangga...
byk2 kan bersabar....

hai...bile la time aku plak kan...maklum la bile umur dh meningkat ni...mmg kene pk jgk la...
xbleh nak lari...kite makin lame bukan nye makin muda...xbleh nak maen2 dah...bkn mase nye 
lagi nak belagak jd playboy/playgirl...pasang spare part keliling pinggang...Nope!!
hmm...aku selalu gak la duk pesan kat kawan2 aku...
" korg agak2 klu dah gatai sgt nak menikah..cr la boifren yg bgus2...klu bleh bia la tua dr kite,,,jgn la
plak carik datuk tua tu kan...kang x larat plak korg nak melayan...hehehe..mksud aku
klu dah nyanyok korg pn sme2 nyanyok jgk nanti..pdhal muda lagi...cr la yg bleh pimpin 
kite....yg bleh jg kite...."

huh!! bile dah nak kawin byk plak bende yg nak di amik kire...stat dr majlis smpai la kehidupan
slps berkahwin...tgg jwb beb!! besar tgg jwb nye....
klu perasan la...bile dah nak dekat mjlis kawen...fmily masing2 sibuk duk g umah
org jemput...dpt la kad kawin....kad kawin klu dulu biase2 jek...
xde la mcm skrg ni...dh mcm fesyen aku tgk....siap ade gmbr lg,,,xsurprise la klu gituh...
sbb da tgk bkal menantu....





tgk la kad2 kawin zaman skrg...cntik..mewah...aku da stat berangan nih...hahahaha..
tp skrg nih,,,jmpu pakai fesbuk jek...zaman akn dtg t xtau la cane...
oo..tidak zaman da berubah...cm mane pn aku ttp nak jmpt org pakai kad..
tu lg rasmi lah...beradab sikit la kate org...

haih!! mcm2 la dunia sekarang nih..manusia pn mcm2 la
perangai nye...

hehehe..mcm nak design sendiri la plak...xmo suruh org..
jimat sikit...

ape pn aku mengharapkan yg terbaik dlm hidup aku...
Insyaallah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..Usiaku..

Daisypath Anniversary tickers