Favourite Blogger

Kenapa Nak Jadi Orang Lain ?!!

Assalamualaikum.....
Salam to all bloggers !! Have a Nice Days... (。◕‿◕。) 


haih!! ssh betul kalau sibuk nak mengikut orang laen ni..
tiru gaya,,tiru fashion,,tiru cara hidup..xrase mcm hipokrit ke??
why not kite jadik diri sendiri jek...
xpyah nak tension2...how to be like her/him??
kdg2 terlampau nak ikut sgt cara org laen..
smpai satu mase tu kite plak yg tension sbb ade yg
x termampu nak di buat...
knpe?? knpe??
kan susah tu...jd diri sendiri la..senang ok!!
xperlu menyerabutkan kepala otak..
xperlu nak jadik hipokrit...

org ade mcm2...kite pn nak jgk..
org minat yg tu,,,kite pn nak jgk minat tuh..
haih!! jenuh la klu nk mgikut sume...
kalau org tu makanm TAIK?!! amacam..??
nak ikut jgk ke...??

setiap manusia dah dilahirkan dgn kelebihan masing2..
setiap kelebihan ader kekurangan nye...
so,kene trime la kalau org tu lebih dari kite...
xde faedahnye pn klu kite terlalu sgt nak meniru gaya org...
xdpt pape pun....kan..kan...

p/s : Tak salah kalau mencuba tuk jadik yg lebih baik,,tp dgn satu syarat..
tak perlu la menjadi LALANG ok!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..Usiaku..

Daisypath Anniversary tickers