Favourite Blogger

Normal lah tu kalau perempuan menangis!!

Assalamualaikum.....
Salam to all bloggers !! Have a Nice Days... (。◕‿◕。) 


erm,,aku tertarik plak dgn ayat2 ni...

" Setitik air mata perempuan jatuh kerana lelaki yang disyanginya, lelaki
itu akan disebat dgn tulang rusuk perempuan sebanyak 
100 kali di akhirat kelak.. "

Maka janagnlah kamu wahai kaum lelaki membuat
perempuan menangis keranamu....

......أستغفر الله


aku xtaw pn selama ni ade ayat mcm tuh!
korang tau x!!

sekeras apa pun hati sorg perempuan tu...pasti ade jgk air mata yg jatuh
kerana orang yg disyangi nya...bkn senang..tp bile ade yang terluka...
pasti mudah shj air mata ni nak kluar..kan2...walaupun bnde tu
remeh temeh...sebab dah sememangnye naluri seorang perempuan...
dilahirkan hati serapuh kaca....

hmm..ade je perempuan yang luaran nampak cool...berani..kental beb!!
tapi di dalam kite xtaw kan...korang pnh nmpak ke die nangis..
mane taw die nangis sorok2 ke?? wahahaha...
die malu la tuh...nanti org kate die lemah....terutamanya lelaki....

korang sedar x...perempuan kadang2 marah..mulut membebel xtaw bijik buah...
tp tgk di mata...dah berkaca-kaca....terluka nyee.....

p/s : kalau si pompuan ni menangis, itu normal lah...
xade yg peliknye...
sbbnyeee....kluarkan airmata ni kan salah 1
cara nak bersihkan mata jgk..haih!!

dan aimata jgk adalah aset bg perempuan...
bleh cari perhatian kadang!! **gelak jahat**
tp jgn menangis ter-over sudah la...
meluat plk org tgk!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..Usiaku..

Daisypath Anniversary tickers