Favourite Blogger

Cinta Satu Anugerah

Assalamualaikum.....
Salam to all bloggers !! Have a Nice Days... (。◕‿◕。) 



Macam ape yang aku tahu..aku sangat mencintai cinta..seringkali aku
terasa malu dengan diri aku sendiri...tersenyum sendiri...sambil tangan 
melilit rambut...aaahh!! indah nya cinta yg dianugerahkan oleh
Allah S.W.T....
Bertapa aku sangat mencitai sang cinta..aku juga acapkali berbicara
mengenai cinta dan cinta dalam hidup aku terletak di sesuatu
tempat yg paling istimewa...biarpun cinta itu sekadar cinta dan belum lagi 
menjadi milik siapa-siapa...
Cinta itu datang dari DIA...satu kurnia dan anugerah buat manusia..
cinta tu sesuatu yg kita xmampu tuk nilaikan...hidup tanpa cinta ibarat 
minum kopi tanpa sesudu gula...Cinta itu manis..kurang x manis..lebih bawa sakit..
jadi biarlah ia biasa-biasa saja...biar cinta itu biasa-biasa saja...
xperlulah terlalu taksub tuk menakluki cinta...dan jangan pula hati xpunyai rasa cinta...
Aku bersyukur kerana DIA menganugerahkan rasa indah itu buat
aku tuk merasai kebahgiaan....Terima kasih YA RAB!
Aku mula teringatkan kisah sejarah agungnya cinta Zulaikha
buat Nabi Yusof a.s. begitu juga dengan kisah cinta Siti Khadijah buat
Nabi Muhammad S.A.W...
Biarpun cinta aku x sehebat zaman-zaman sejarah dahulu..
Aku tetap mengharapkan segala yang baik itu tercipta untuk aku...
Cinta tak pernah salah!! Yang salahnya kita sebagai manusia yang lemah
lagi hina dina ini....

Subhanallah...bertemu dengan cinta adalah satu hadiah buatku...
Lalu ku panjatkan doa...

' Ya Allah...jika telah di takdirkan dia adalah jodohku...
maka satu kan lah kami...dekat kan lah hati kami...
jika dia bukan jodoh aku...maka hindarilah 
aku dari perasaan kecewa..hindarilah aku dari 
bertemu dengannya.... '
Aminnn.....

Mudah-mudahan aku disatukan bersama sang cinta dengan ikatan janji
yang bersulamkan iman dak taqwa...

Di kesempatan in aku nak wish Selamat Pengantin Baru buat 
Nisa & Fazli....semoga berbahagia hingga ke anak cucu...

Terima kasih Tuhan atas cinta ini...
Terima kasih Tuhan atas rasa ini...
Terima kasih Tuhan atas rindu ini..

Terima kasih Tuhan kerana menciptakan cintanya untukku...

Terima kasih juga untuk pertemuan ini....