Favourite Blogger

Sendiri

Assalamualaikum.....
Salam to all bloggers !! Have a Nice Days... (。◕‿◕。)
 


hari ini hari ke-3 aku hidup berdikari...sume nye sendiri,,
byk yg aku bljr...slame ni sume nye dgn kwn2..tp skrg sume sndiri...
Masih byk lg yg perlu diusahakan supaya
aku x rase susah bile sorang2 kesana-kemari....

Kadang-kadang mengeluh...
ohhhh...bertapa susah nye la bile xd kawan...
bukan sbb org xnk kawan dgn aku...bukan sbb aku sombong
xmau bercampur dgn masyarakt..oh nahi!! nahi!!
ini sume kerana kawan yg selalu bersama aku...
Mengalami kecederaan di kaki dan mendapat cuti selama 3 bulan...

baru la terase susah...sbb slame ni sume org buat..
sume harapkan org...huhu

meh..blajar tips mcm mane nak berdikari..hehe

1. Jangan kate TIDAK pada diri.
Yakin kalau org laen bleh.."AKU MESTI BOLEH"

2. Berani mencuba
Tak tahu bykkn bertanya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..Usiaku..

Daisypath Anniversary tickers