Favourite Blogger

,,Mood Kembali,,


Assalamualaikum,,,

erm,,mood kembali nak ber' blog,,bkn kemalasan tp mmg bz tahap gaban menceroboh bumi,,wakakaka,,
mentang2 la skrg ni dok hangat isu pencerboh kat Lahad Datu,,,kan3,,,sibuk nak juge!! nak hambik kau,,,
bedebush!! (merepek sggh!!!)

Mood arini ok,,cume skrg ni bz terlampau sbb skrg ni aku tgh b'prktikal kat Chatered Accountant,,so mmg bnyak sngt keje,,balik rumah pn lps isyak je trus tido,,,haaa,,nampak x bertapa bz nye saya,,,hahaha
POYO!!

kiki,,,sbnrnye xtau nak buat entri ape,,sje je nak update sbb dah lme sgt snyp nye,,,hoho