Favourite Blogger

The Wedding Reception | Hari Bahagia

Part 1

It's 2.30 p.m.
Take a deep breath, and I walked down the stairs.
Shocked! Too many guests. Everyone looking at me.

I wore an emerald green dress. I was already nervous.
and that's it..Rombongan pengantin lelaki dah sampai.


See! my husband look handsome in emerald green baju melayu moden. 

We look each other and smile. Salam and we holding hands. In Islam, salam itu adalah salah satu cara kita hormat pada suami kita.

Dalam hati, bila nak makan weh! Lapar kot. Dari pagi tak makan. Sebab sebelah pagi sibuk dengan akad nikah. ni Sebelah petang makan beradab pulak.



It's a makan time! Huh! sememangnya aku dah terasa lapar. Tapi tak tau kenapa makan sikit je. Bukan sebab lauk tak sedap, mungkin sebab happy sangat agaknya. Sedih pun ye jugak. Mengenangkan esok saya akan berada di rumah yang baru tanpa mak & ayah.

Photoshoot Session....

The Dayang Girls

My Backbone


Outdoor Photoshoot Session
Place : Botanics Residence Park
Theme : The Construction





Alhamdulillah. It was a beautiful day. Everything went well and smooth! Felt tired but happy.
Oh..Like a dream. I'm Puan Azira.

ooooooo! no..

Dah petang nak maghrib dah. Pulang sbb esok majlis sebelah lelaki pulak!

Lots of love,
Azira Yusof